Tuesday, October 18, 2011

Dato Siti Plagiat Music Video JLo?

aku x taw samada hanya aku atau ade juga yang lain perasan tapi mmg ada persamaan...walau pun x secara 100% tetapi konsepnya tetap sama. aku menjangkakan dato siti akan kuarkan mv 'fallin in love' yang lebih hebat dari ini tp meleset..mv ini aku kire sangatlah berbajet rendah dan kurang kualitinya...tak padan dengan promosi album inggeris pertama yg di war2kan.

sila layan video dibawah...

Falling In Love - Siti Nurhaliza


vs

Papi - J.Lo


* mungkin konsep yang digunakan macam flashmob gitu kan..jadi nampak sama tapi kalau taraf2 diva malaysia, penyanyi no1 negara patotnya MV fallin in love kena gempak lah..baru ade kelas! ^,^

2 comments:

ashie023 said...

ari tu masa video ni blom kuor...ambe ad cakap ngan adik ambe peminat [siti no 1 tuh..ahahha], pasal video dier ada cam video jlo..tp ambe rasa stail video camni, banyak dah org buat kot...ni cam flash mob nye video..haha

widydib said...

ye ah dia guna konsep flash mob, tp kualiti tu masalohnye. Dia patot wak yg grand skit..ni low sgt..

Related Posts with Thumbnails