Wednesday, February 10, 2010

saya langgar pokok kelapa

pagi tadi aku kuar g keje awal dr biasa2 nya. 7.30pagi aku dah gerak...jarang2 je fenomena camni jadik kat aku. biasanya lagi 5 minit nak kul 8 baru lah aku gerak. atenye pejabat dekat ngan rumah... dan mgkn kerana keawalan itulah akhirnya malang yang tak berbau ini jadi pada aku. kalau malang itu berbau...nescaya aku x pegi kerja awal...huhu.. tp dah takdirnya gitu..aku redha jer. nak kate aku sedih...ntah lah. tp aku bingung nih, kos repair nih lebih kurang rm600...uwaaaa...appa, amma..tulun...




inilah pokoknyer...punyalah besar tp aku bleh x nampak...benda nak jadik kan...

p/s: setiap ape yg terjadi...ade hikmahnya... aku menunggu apekah hikmah disebalik kejadian ni... ^,^

2 comments:

aduka said...

hikmahnya; simpan duet.. pe2 jd ag lps ni leh cover.. hahaha..

abuyon said...

salam adibah,

Ya Allah! saya ingatkan blog siapa
tengok gambar dah lain rupanya,
awak rupanya ya

Klik dalam FB, Oo adibah
rupanya :)

Related Posts with Thumbnails