Tuesday, November 17, 2009

hari ni aku bukak akaun facebook


akhirnya....ingatkan x mahu la berfacebook2 ni, yo lah...fs pun dah jarang2 update inkan facebook plak tp akhirnya hari ni aku ade jgk facebook sendiri. ini semua penangan kak ann. kamu tahu x, hari ni dia x layan aku...hehe... dia asyik ngan facebook dia dr pagi sampai petang uols... sakit hati saya taw...:) boleh plak tadi saya dpt tahu, bos saya pun ade facebook jgk. adoyaiii...nape semua berfacebook? cam pelik jer... kawan2 aku pun semua tanye ade facebook? add la... aku cam curious la...best ke facebook? bagos sgt ke? jadi nak mengalaminya sendiri, aku bukak la facebook sendri. tp cam pening jer...huhu...maybe still baru kot. nak kena blajar la plak... hey kamu semua...add la >>widy_cruz@yahoo.com<<>
^,^

1 comments:

pinkydablueberry said...

hai there..slm kenal..i already follow ur blog...rajin2 drop by la blog i k..klik2 nuff... =P

Related Posts with Thumbnails