Friday, October 15, 2010

Pusat Servis Perodua Kuala Ibai

minggu lepas aku pergi servis kereta utk kali ketiga, 10,000km. melayan jgklah rm200...huhu.. aku syorkan pada kawan2 yg nak servis kereta perodua milik korang, datanglah ke pusat servis perodua ini. layanannya sgt baik, nak berurusan pun selesa. aku ade pengalaman servis kereta di pusat servis proton, pusat servis nissan...dan personally aku rase di perodua ini paling mesra dan selesa. mereka yg akan menyambut kita..bukan kita yg perlu ke hulu hilir cari mane tuju. aku bagi korang gambaran lah ek... kalau masuk je pagar, korang park keta...ade pekerja dia akan terus menuju korang di pintu kereta. kalau yg menyambut korang pekerja perempuan dan korang adalah perempuan, huluran salam akan didahulukan. mereka akan mintak buku servis, lepas tu akan bawak korang ke kaunter.

lepas buat pendaftaran servis, mereka akan bg korang vouncher rm3.00, korang boleh la pergi breakpast kat kantin sebelah. boleh la nak makan nasi lemak sebungkus dan air tea segelas =p.

lepas makan, boleh ngadap tv, sambil2 baca magazines dan paper. paper plak ada berita harian, harian metro, sinar harian, kosmo...senang cerita nak berebut la nak bace paper kalo customer ramai...hehe... lepas siap servis, mereka akan panggil nama korang..lepas buat payment...ade rezki dpt la hadiah kan. mereka akan iring korang ke kereta. siap sembur febreze sebelum ko masuk dlm kereta. sebelum masuk keta, mereka akan bukak bonet depan, tunjuk kat korang jgn usik yg ni, yg ni boleh tambah air, yg ni jgn tambah. pastu mereka akan gtaw yg next service korang pd sekian2 tarikh atau km. lagi satu, mase korang daftar nk servis, mereka akan tanya ade ap2 masalah dgn kereta, jadi lepas servis mereka akan check yg aduan kita di respon atau x. contoh mcm aku gtaw, gear holder aku tercabut...jadi mereka akan tunjuk pd aku benda tu dah baiki. hahaha...panjang x promosi aku...



sekian saje sesi promosi...silalah ke pusat servis ini utk servis kereta anda. pasti kepuasan akan dinikmati...:DDDD, lokasinya di jalan kuala ibai berdekatan dengan masjid terapung.

with love, widy =) ^,^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails