Tuesday, April 13, 2010

Konsert 4 AF8

Rewiew from Just.Widy.Dib

ADIRA – Biarlah
kata saya: saya mmg suke adira...jadi ade kemungkinan saya boleh x nampak ape2 kecacatan pun dlm persembahan dia. superb!

AIN – Kawan
kata saya : wow...ain ade style, gaye tersendiri. sangat menarik dan saya suke.

SHAHIR – Always be My Baby
kata saya : lagu ni best, sangat sesuai untuk shahir. saya xde masalah dengan persembahan dia.. saya setuju dgn komen dr aznil. shahir kan lelaki melayu terakhir! haha

MAULANA – Biarkan
kata saya : maulana nyanyi sangat meyakinkan...ini lagu vince tp saya x nampak vince dlm lagu ni..wahh aku cam juri plak...wakaka.. tp serius i bilang, maulana sangat meyakinkan, bertenaga.

DAUS – Mirage
kata saya : hahahha...izinkan saya ketawa sekejap...*kuang ajar kan... saya geli hati bile mamat ni dpt 2 lampu hijau. kek mano ke'best'an yoo... adoi.. ye saya akui dia improved tp itu pun sebab dia dpt lagu yg ala2 ganas menerang tu...takot aku nengok sampai sepanjang mase dia menjengil bijik mate..huhu

ALIF – Hanya Di Radio
kata saya : saya sangat bermasalah tuk mendengar suara alif..dah dicuba tp saya ttp x bleh nak trime. tp ape2 pun alif masih bagos. aku nak sgt alif terima cabaran dr adlin tuk ubah style nyanyi minggu depan!

FARINA – Teruskanlah
kata saya : lagu ni adalah lagu kegemaran saya. saya rase aduhaii sayangnye diberi pada farina. kan bagos kalo adira yg dapat. kerana perasaan kuciwa ini, persembahan farina sgt membosankan.

NAD – Realiti Dewi
kata saya : ya mmg nad telah buat sesuatu yg lebih bagos dr minggu2 sebelum ni tp tahap kebagosan nad hanyalah same level ngan tahap tak bagos si iwan.

IWAN – Kekasih Gelapku
kata saya : adakah ini yang terburuk?? erm...mungkin.

Persembahan Terbaik : Maulana & Ain ^,^

2 comments:

Mag said...

huhuhu..aku pon suka adira skrg ni..duli suka ain..tapi skrg nampak ain mcm mengade2 je

widydib said...

haha...hidup adira. ain x best..hikhik..

Related Posts with Thumbnails